Update


Sötare får man leta noga efter...

Hallå!
Länge sen jag skrev nu....
Nisse mår bra efter allt som hänt. Han opererades samma natt som insidenten med Buster och på torsdag får han ta bort sista stygnen, men tratten e kvar 4 dagar till efter det. Riktigt orolig där ett tag! Skönt att det gick bra! Tur i oturen så att säga....
Har varit på påsklunch/middag hos Mr.Rights mormor och morfar med hela hans släkt... Super trevligt! Nisse lekte bra med labradoren Ebba.
Fikat med Glycerin och Bella.
Fikat med Josse, Miranda(hennes dotter på snart 2år) å Mr.Right.
Idag har jag jobbat. Trevligt! Sagostund, lek ute, prat om katt som dött...tröstat barn, liten tjej som fått tidig mens, spelat pingis, pysslat med "cernit" lera, ritat och undvikit katastrofala epilepsi anfall för en annan tjej.
Åkte ut och hämtade Mr.Right och Nisse som har varit på landet i dag då Mr.Right har jobbat i skogen. Kul för Nisse!
Gått en promenad på 2 timmar med Uffe, Mr.Right, Nisse å Bonito. Sååå härligt!!
Imorgon bär det av i gryningen haha nej men 9.00 till OSLO för att se Metallicas konsert! Yey!!
Lägger upp lite bilder från senaste tiden!
Kram kram!






(haha, Nisse ger igen!)


Kommentarer
Postat av: Kristin

hihi, söta bilder =). Men du får påminna Nisse om att det var när han gav sig på en större hund som han hamnade i trubbel sist ;). Vad skönt att allt går bra iaf och Buster hälsar att vi ska undvika bollar nästa gång vi ses och kanske bara ta en lugn prommis istället =).

Kraaaaam

2010-04-13 @ 11:57:25
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Amanda

Okej det var fel utav mig att skriva i bloggen om det men jag blir så jävla förbannad på er som dömer utan anledning, spelar ingen roll vad du säger för du var nämligen inte med och jag tänker lägga det här åt sidan för ja, som sagt jag vet vad som är sant och vad som inte är sant. Speciellt när det gäller min hund..



Varken du eller din pojkvän känner mig, din pojkvän har träffat min hund 5 minuter när han ville leka och ja han skällde på eran hund och så men endast för att få igång eran men högg gjorde han inte, det kan jag lova.



Nu vill jag inte att ni lägger er i, så låt det vara!

2010-04-21 @ 13:35:09
URL: http://ampozi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback