Dagen innan alla <3 dag




Gott folk! Godmorgon ;)

Igår lekte jag med min älskade Nitro ;) Vi åkte bil och var allmänt störda (som vanligt då). Hörde en SJUKT rolig låt! "För jag är inte dum i huvvet! Tralalala" Tss ;) Åkte upp till mitt jobb halv 2 på natten och lånade laddare till mobilen.. Fanns ett sms där som tåldes att ses ;) Men det är något vi inte tar upp i denna blogg! Det får ni fråga privat på isåfall på [email protected] så KANSKE ni får ett svar från Nitro & Glycerin ;)

Har tvättid just nu, men ska sedan ut till Nitros pojkvän och lämna min dator som han är så snäll och ska göra en systemåterställning på. Har skickat sms till dem, men får inget svar, så jag antar att de sover efter deras vilda natt ;) HAHA! UPP NU NITRO OCH GÖR DIG SNYGG OM DU SER DETTA ;)

Ikväll är det tydligen något La Vibe på Ekillaskolan (Fjortis eller?) och min pojkvän vill att jag ska gå dit med honom och hans kompisar.. men nej, jag tror inte jag vill det, så det kanske blir att ta en öl på puben med far min :) Och sen kanske kunna terra Nitro och be henne hämta mig så att jag kan få umgås med henne och mr right haha ;)

Puss på rumpan och i forskott vill jag säga glad:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback