Glycerin vill...



...bli smal! Jag hatar verkligen att se mig själv i spegeln.. Men ändå är jag för lat för att göra något åt saken! Jag käkar snabbmat och tycker att det är jättegott för tillfället, men efter så spyr jag nästan av tanken att jag nyss stoppat i mig en fet jävla hamburgare och att det fläsket jag redan har kommer att öka! Usch och fy och blä! INTE okej!

Det är fan svårt att gå ned i vikt om man inte har en väldigt stark vilja och det har inte jag när det gäller min kropp! Jag har det när det gäller allt annat och saker jag vill ha, så va fan kan jag inte ha det för när det gäller detta?!

Så när man ställer sig jämte Nitro så känner man sig som en köttbulle bredvid en spagetti :/ SUCK

Aja, nu ska jag sluta klaga! Finns sånna som ser värre ut! Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback