Glycerins kväll



Hej alla glada :)


Det är fredag och jag har varit ledig idag! Skönt :) Sov super länge.. sen gick jag upp och städade.. har gjort jättefint :) Stolt över mig själv. Har varit nere på Ica och köpt hårfärg och blommor att ställa på köksbordet hehe. Så nu sitter jag här med hårfärg i håret och hoppas på att det inte ska bli rött som förra gången haha!

Sen ska jag träffa Nitro! Det var ett tag sen! Har sett att hon bloggat som fan medans jag varit lite lat hehe.. ska skärpa mig! Annars får ni ju inte veta vad som händer i mitt liv ( fast det är ju inte så mycket :/ haha).
Vad vi ska göra vet ni nog tss. Nördar.

Ps. JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ NITROS HEMLIGHET, MEN NÅGON DAG SÅ KAN JAG MED! :D Ds.


Kommentarer
Postat av: lossan

e hon gravid eller vaddå?

2010-03-02 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback