Hulken Kupp

Fy fan, jag höll på att garva ihjäl mig idag när jag satt i bilen och läste nitrps sms. I detta löd en beställning som nitros pojkväns brorsa skulle ha från donken. I smset hade han även skrivit att han ville ha en hulken kupp med beställningen. Jag frågade Nitro vad han menade och hon berättade hela storyn. Detta är Nitro på donken:

Nitro: Hej, jag skulle vilja ha det här och det här och det här (beställningen alltså, vet ej precis vad han beställde) och en hulken kupp.
Han i kassan: En hulken kupp?
Nitro: Ja, en hulken kupp.
Han i kassan: Vad är en hulken kupp?
Nitro: Jag har fått order från en att beställa det!
Han i kassan: Det har vi inte här på McDonalds. 
Nitro: Jo, det står det i mitt sms med beställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback