Nitros dag...


Togs med mobilkameran på Mr.Rights gård. Döm inte fotografen så hårt...



Hej hopp!
Klockan är mitt i natten, men jag måste berätta lite kortfattat om dagen innan jag somnar. Zzzz....Zzzz...

Hade prov idag, som ni redan vet. Det gick mycket bättre än förväntat! Träffade Mr.Right senare underdagen. Åt middag med honom. Därefter plockade jag upp Max (typ bästa killkompisen) och åkte till Sigtuna, kikade på lite hus och åkte ut till Mr.Right där vi spelade Guitar Hero. Skitkul! Saknat Max. och guitar hero snillet Nitro har utvecklats till "expert". :P Fick ju mina eftelängtade kläder idag också som ni vet, så jag lever lite på den lyckan fortfarande. Dessutom har Mr.Right och jag disskuterat att göra som många andra par...eller ett par stycken..Bestiga Kebnekajse! Fatta va coolt! Sveriges högsta berg! (En första utmaning och ett sätt att visa att man kan nå sina mål om man vill! Planerna för Alla hjärtans dag är väl lite sisådär halvklara, men jag tror att det blir så att han följer med på samban först (om det nu är någon träning), efter det middag i stan och sen traditionell bio. Men, men. Vi får vällan se vad som sker! Hoppas på någon slags överraskning iallafall! :D Alltid kul med surprises. Mamma fyller förrästen år imorgon/idag (klockan är 03.15). Så hur som helst har jag beställt blommor som kommer med bud hem till henne. Surprise, surprise! :P Aja. Ska inte skriva så fasansfullt långt. Ska ju faktiskt upp och sjunga om mindre än 4 timmar.

Godnatt allesammans! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild!!! =)

2010-02-10 @ 03:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback