The story of Nitro&Glycerin

Jag och min dunderförkylning kom just innanför dörren. Vi har träffat Glycerin och åkt Volvo. ;P Slåttan är en sträcka mitt ute i skogen där vi nästan dagligen åker en vända med "min" gamla Volvo. Det är typ vår terapi. Vi pratar om allt där. Jag vågar nästan säga att det är vår dagliga avslappning. Vissa tar en cigg, dricker kaffe, ringer en kompis... Vi gör allt. Vi köper en kaffe/redbull på statoil, tar med ciggen och pratar ut om allt när vi kommer till slåttan.
Alla borde ha en sådan daglig grej.! Och en sådan Vän! Jag är fan riktigt glad att jag har Glycerin!





Ni kanske undrar hur vi träffades.... This is the story of Nitro å Glycerin; Vi gick i samma klass i 7-9 och hade aldrig riktigt pratat, men en dag på vår danslektion i slutet på 7:an fick jag nog av ytliga bitchar eftersom att jag då inte var sådan själv. Jag gick fram och pratade med Glycerin och frågade henne om hon ville följa med mig på min fiollektion(!)..Det ville hon såklart, men då fick jag allt följa med henne till stallet(!) efter det. Där hade hon glömt sin jacka. Vi hade skitkul och var oskiljaktiga efter det. Vi gjorde alla möjliga hyss! Vi gjorde allt man inte fick! Våra föräldrar började kalla oss för Nitro å Glycerin eftersom att det alltid slutade i en stor smäll när vi hittat på något nytt. Så.. Än idag är vi The ones and only Nitro och Glycerin! (Bör visserligen tilläggas att när vi bråkar blir det en ännu större smäll. Typ som när vi bråkade i Turkiet 2005 och Glycerin kastade en 5 L vattendunk i dörren så den smällde igen bakom mig när jag flydde hennes vrede. )

 


Kommentarer
Postat av: louise löfving

gullia där..ni e så söööta..vilkenbra blogg du ha fia..kram

2010-02-05 @ 13:34:12
Postat av: Sofia

Tack så mycket! Måste kanske säga det igen.. :P Det är Nitro och Glycerins blogg där vi båda skriver. :D

2010-02-05 @ 14:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback