The story of the hiss in the Hökaräng-en :P

Sitter uppe sådär om natten. Kan inte riktigt sova. Längtar lite extra inför morgondagen. Ska bli kul att träffa Glycerins syster igen. Går lång tid mellan varven. Satt å tänkte lite på allt och hon har faktiskt varit lite som en syster till mig också. En sån' där som räddar en i nöden. Minns när jag hade storbråkat med mina föräldrar och jag "rymde" som 14 åring till henne med Glycerin. Mina föräldrar ringde arga som bin och hon lyckades lugna dem och så fick jag stanna där med Glycerin över natten. Vi åkte till det lokala centrum och shoppade lite, åkte på hennes killes innebandy match. Haha! Det är också en story i sig.... Jag å Glycerin blev lite uttråkade (förlåt) så vi gick på upptäcksfärd i lokalen och envisades med att åka hiss EN våning. Hissen var trasig och tog oss först till en mörk, tom, dammig vind och sen fastnade den mellan två våningar. Efter en oändlighet kom en gubbe som fick skruva upp dörren. När vi klättrat ut sa Glycerins syster argt att vi måste tacka ordentligt med en kram. Det gjorde vi mycket ovilligt, men när Glycerins syster ger order så lyder man. Hon är så väldans ung i sinnet och tolererar och godkänner i stort sätt allt, så nej blir Nej. Har några minnen med Glycerin och hennes syster. (Senaste drar jag INTE upp på bloggen! Då blir jag hängd på livstid. :P) Imorgon ska vi sitta barnvakt åt Glycerins systerdotter, systerson och en kompis till systerdottern. 6 respektive 2 år gamla. Så kul!
Aja. Måste sova.
Får skrivdamp i fingrarna!

Kommentarer
Postat av: låjsan

Ni e ju för underbara..tack för en jätte rolig kväll för barnen...älskar er båda..mina små syskon;)kram

2010-02-07 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback