Till Glycerin och andra som relaterar!

Go'kväll!
Först av allt vill jag påpeka att Glycerin är en jättefin tjej! Hon behöver absolut inte stressa med bantningstankarna! Om (vilket jag tror) fler känner igen sig i detta så vill jag säga en sak till...Jag kan se mig i spegeln en dag och känna att Å vad jag är vacker! Smal, snygg etc. Medan jag kanske dagen därpå känner raka motsatsen. Fy vad jag är ful, tjock och vidrig! Jag har varken gått upp eller ner märkvärt över en natt utan detta handlar om hur jag mår den dagen! Är jag glad ser jag mig som vacker, är jag ledsen så ser jag mig som ful. Vad jag är ledsen eller glad över spelar ingen roll. Så till er som sällan ser den bild ni vill se i spegeln...Titta extra noga i spegeln när ni är glada!! När ni är stolta över er själva eller liknande och slösa mindre energi på spegelbilden när ni är ledsna,trötta och arga. Hoppas att detta hjälper er till ett sundare tänkande! :D


Glöm inte att varje del av dig är unik! (Klysha, men sant!)
Detta är jag (Nitro) i min samba dräkt.
Kvinnliga former 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback