Uppdatering

Im so sorry att jag är så ruskigt dålig på att uppdatera bloggen.. det ska jag bli bättre på.. lovar ;)
Igår jobbade jag 06.30-15.00 och åkte direkt iväg till tandläkaren efter.. FY FAN! De stack sprutor i min käft och gjorde rent min infektion jag fått i mina visdomständer. Varför får man sånna!? Kan någon vänlig själ där ute berätta det för mig?
800 spänn och en sne käft av all bedövning senare pallrade jag mig ut till stallet och mockade, fyllde på vatten och foderpåsar åt alla hästar, borstade stallgången och fyllde på halm i boxarna.. Intresseklubben antecknar?
Orkade inte rida, för jag hade så OTROLIGT ont i mina tänder!

Idag har jag jobbat 06.30-15.00 och haft en sjuhelvetes dag! Har checkat in Sveriges, Tjeckiens, Finlands och Rysslands landslag U17 i Hockey och de alla skulle äta också i olika omgångar.. så här kommer det fortsätta hela helgen haha. Men praktikanterna Matilda och Jasmine var så glada att få se hockeypojkar ;) Right?

Nu ska jag till stallet, så vi hörs lite senare och om inte, så hör nog Nitro av sig i ett eller kanske 2 inlägg i hope ;) Tss.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback