A day in Nitros life...

(Bilden togs av Nitro på hennes baksida förra sommaren)

Hej trogna bloggläsare!
Imorgon väntar ännu ett prov... denna gång i naturkunskap B. Kan det som ett rinnande vatten. Lovar att det kommer att bli MVG. :P 
Denna dag började förövrigt med att familjen gick upp 7.00 och sjöng för mami. Somnade om och klev upp trött som jag vet inte vad. Blombudet kom runt 12.30. Mamma blev glad, men det var inte sånna blommor jag beställde så jag blev arg. Mamma bakade tårta och jag gjorde mig redo för jobbet. Haha! Barn slutar aldrig att förvåna en... Idag spelade de 2 spel innebandy och 1 fotbollsmatch på en yta mindre än vårt vardagsrum. Innebandymatcherna vågrätt och fotbollsmatchen tvärs över lodrätt. Utan att kriga!! Kors i taket!! Spelat pingis som vanligt, dock loosade jag vilket såklart är mindre vanligt! :P
Fikade med mamma, pappa, systrar och systers kille.
Åkte till blatteland "Akalla" med bröderna Svensson och köpte vattenpipetobak. Vindruvor och apelsin blidde det.
Svullade på donken i "kista rondellen". En sjukt rolig grej hände återigen på donken.

Svensson: Jag vill ha en big tasty. Ingen meny! med en mellan cola.
Blatten: 1korona tiill å du får én menu.
Svensson: Nej! Ingen meny.
Svensson 2: Viskar till Svensson; Hallå? 1 krona för en mellan pommes...
Svensson: Å så vill jag ha en mellan pommes!
Blatten: Det blir ju en MENY!!
Svensson: Ja men ta en meny då.

När vi sitter och äter i bilen säger jag "ojdå" eller liknande varpå Svensson stöddigt säger "Vadå? Äre en snut där eller?" Jaa, säger jag. hmmm,,,

Aja, A day in my life...

Kommentarer
Postat av: pojter

såå gick det inte till

2010-02-11 @ 03:01:04
Postat av: Gabriella

Eller så skulle du kunna kalla "blatten" för "restuarangbiträdet" ?

2010-02-11 @ 07:43:49
URL: http://justbell.blogg.se/
Postat av: Nitro

Pojter, Jag minns det så...



Gabriella, jojo, men detta gick också. :P Alternativ lösning :)

2010-02-11 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback