Nitros update !



Hej alla högt älskade läsare!

Nu har jag en del att berätta.

Igår fick mr.right höra att jag var gravid/ville ha barn nu pang bom, av en kompis till honom. Detta hade den här kompisen hört på gymmet. Seriöst! Jag visar mig ute typ hur sällan som helst och ändå går snacket. Hmm Gossip, gossip! NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!

Satt nu inatt hemma hos mr.right och rökte vattenpipa. Jag som var extremt frånvarande råkade först välta vattenpipan så att kolen for all världens väg och brände hål i hans favvo jeans. Sen lyckades jag tappa den lilla pipen till slangen i vasken! och sist av allt blötte jag ner honom då vi skulle rengöra slangen som det kommit vatten i vid fallet. Vilken jävla tur att jag har världens bästa pojkvän! Han var lugn rakt igenom alltihop och jag skämdes.... Han tog fram sina rörmokarkunskaper och trollade fram pipen igen. Förlåt älskling! 

Imorgon är det samba som gäller. Får se om mr.right orkar följa med. Han är superförkld nämligen.

Sen har jag ju fått lite bilder från ett modelljobb i somras. Bättre sent än aldrig... Började plåta redan 05.00 i gamla stan då det fortfarande var ganska tomt på folk.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback