Hemligheten, Snutprat och Gör det själv hallen.

Hej hej hallå!

Är för tillfället lika överlycklig som när jag och Mr.Right blev ihop igen. Känns underbart! Liksom så att säga svävar på moln och dagdrömmer i en annan värld. Det kan ju visserligen också ha att göra med att jag och Mr.Right var i väg idag för "hemlighetens skull". Ni blir nog lite smått avundsjuka när ni fredagen den 3:e mars läser här på bloggen om hemligheten som då äntligen avslöjas! ;) Bilder och hela konkarongen läggs upp här då, kanske till och med en film. :P Nyfikna? haha  Efter det gjorde vi lite andra ärenden, apotek, tanka....just ja Sollentuna också. Haha! När jag sitter och väntar på Mr.Right i bilen så kommer en snutbil sakta åkandes. Han vevar ner rutan och säger;

"Du står för långt fram i rutan på en handikapp parkering! Flytta dig innan jag har vänt. Hinner jag tillbaka så får du 800kr i böter!"
-Varpå jag trycker plattan ganska nära botten, men inom lagliga gränser, och flyttar mig snabbt som attan.

Efter det Följde jag med Uffe och Mr.Right till OKQ8's "Gör det själv" hall. Uffes extreemt vackra bil behövde lite skönhet och hälsotrix. Det tog ett par timmar, men det var nog värt det för Uffe som ska besikta bilen imorgon. Medan de fixade med bilen satt jag och åt godis och läste tidningar. Ganska mysigt faktiskt... om man räknar bort kylan. Väl hemma hos Mr.Right efter en lång dag har jag nu äntligen fått mina naglar fixade. (Har tyvärr ingen kamerasladd här så ni får vänta på bilden.) Nu ska jag in i duschen och sen sussa. Jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback