Today / tomorrow

Idag har varit en konstig dag. Vaknade hos Mr.Right. Bråkade med honom om hans jobb tills han blev Mr.Wrong. Gjorde slut och åkte hem. (Som vanligt)
Sov ett tag till. (Man blir ju trött av att vara ledsen.) Ångrade mig med detsamma, men försökte låta honom komma krypande. :S
Åkte till plugget och hade Historia A. (Roligaste lektionen på veckan) 
Direkt efter den 2 timmar långa lektionen åkte jag till Eurostop och did a little shopping. En present till syster som fyller 11 år på torsdag (4/2) och två långärmade tröjor. (Basplagg..en svart och en vit) 
När jag kom hem såg jag till min förvåning att Glycerin hade radat upp en lista på bloggen som jag inte gillade. Det gjorde förövrigt inte Mr. heller...Pratade med mamma om det och det slutade med att jag åkte hem till honom och bad om ursäkt! (Vilket Glycerin kanske borde göra också!) I den här bloggen hänger vi inte ut vare sig Familj, Vänner eller Pojkvänner! Jag vet att hon bara menar väl! MEN. Vi hade inte ens pratat om det som inträffat så hon visste inte alls vad det handlade om. ÅTER IGEN var det jag (Nitro) som gjorde slut för pettitesser.
Självklart är han Mr. Right igen! 



Imorgon kära kokosnötter! ...Är det en helt vanlig onsdag. Först ska jag jobba. (på fritids. Bästa jobbet jag någonsin haft!) Sen ska jag hämta syster från teatern och köra henne till dansen och laga mat.

That's it for today.


Kommentarer
Postat av: Mr. Right

you so sweet, my girl you always will be :D

2010-02-03 @ 04:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback