Vilken jävla dag!

Glycerin här ;)

Började dagen med att jobba som sagt (står i mitt tidigare inlägg) och skulle sedan till stallet (som jag också skrev).
Väl i stallet så vill Roxy inte alls göra som jag säger och vägrar totalt att göra det han ska! Stegrar sig och håller på. Sedan fixade och donade jag i stallet och kollade på när cenneth (hästägaren) flyttar en höbal med sin traktor för att lägga in till hästarna i hagen. Jag stog i hagen i väntade på att han skulle komma in med höt och hör plötsligt - KRAAS! Men jag tänkte inte på det.. tänkte att det var kedjorna på hjulen som lät.. men sen kom Cenneth springande och skrek - Madde, Madde! Förlåt!
Jag - Va?
Cenneth - Jag har backat in med traktorn i din bil!
Jag - :O !!
Då hade han alltså råkat backa in med traktorn i min bil, så backluckan är inbucklad, en spricka i kofångaren och vänstra baklyset är borta.
Fy fan så det kan gå.. och på g hem låg en snut i arslet på mig.. lyckat!

Snart kommer Nitro och plockar uppp mig för en liten åktur ( as usual ) ;)'
Imorgon är jag ledig och ska träffa Des! :)

Puss på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback