What a night....

Fy satan i gatan! va roligt det var igår. Först stallet som ni redan vet och sen åkte jag ju hem och badade å sådär men det där sjukt roliga var min, jossans och Kristines sinnesjuka bilkväll. Haha! [Jossan, tänk att vi fick ut Kristine trots att det var melodifestival på tv :O]  När vi just plockat upp Kristine i Sigtuna säger jossan "Oj, han körde inte långsamt du!" varpå jag öppnar munnen utan att tänka..."Va? Vem? Var?" Jossan; "Men Fia han e borta nu!" <haha... Han inte ens se honom...OCH det var Jag som körde!
Senare sladdade vi lite, knuffade på lite kundvagnar med bilfronten :P haha och lyckades komma lagom till järnvägs övergången då bommarna fällts ner. Gissa hur länge vi stog där? Nästan 30 min!!! Haha "Men har vi väntat i 10 min så borde de snart fällas upp.........har vi väntat i 20 min så borde de snart fällas upp! .....Men har vi nu väntat i 30 min så borde de snart fällas upp... NEJ FIA VI ÅKER NU! Vänd!  hahah Vem vet hur länge vi hade fått stå där om inte Jossan och Kristine hade protesterat..
Hörrni, Tack för en klockren kväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback