Today's fun!

Dagen började med att jag vaknade klockan 10 av att jag skulle åka och kolla på killens match. Efter matchen som slutade 5-5, alltså oavgjort drog jag iväg och hämtade ut min nya dator ;) Chill.
Åkte sen hem, lagade mat, åt maten och trixade med datorn innan Nitro plockade upp mig för att sen åka och kolla på hennes dansträning jag också gått på en gång i tiden. I miss!

Senare på kvällen tog vi min bil och åkte till väsby centrum för att fixa ett mobilt bredband och äta, men det visade sig att det var stängt och att grillen stängde inom 20 min, så nej tack till att stressa och ja tack till... BURGER KING.. Jävla tjockisar! Jag vill inte ens skriva upp allt vi åt..

Efter det begav vi oss by car till Kista och på E4 skulle jag slänga ut slumpen på en cigg och vart tror ni den hamnar!? Mitt på framrutan på en..SNUTBIL! Där kan vi snacka in pinsamt! Tur hade vi att de ej blinkade oss av vägen eller något.. Oh my.

Hittade dock mitt mobila bredband iallafall.. TeleSnor! But who cares? Verkade bra iallafall.. kan ju också påpeka att jag snodde en mans parkering han väntat på! Haha! Kan ju tillägga att det EJ var med flit!

Slänger in en typisk Nitroglycerinbild.



Gävle 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback