FAN FÖR ATT VARA SJUK



Ikväll skulle jag ha gått ut med Sandra på jobbet, Agge och George. Det skulle blivit min och Sandras belöning för att vi arbetat så hårt och ställt upp så mycket. Men istället ligger jag här hemmea, helt själv och är fortfarande förkyld. Känns inte kul att åka in till stan då. Jag och Sandra som hade planerat att festa gärnet på kvällen, bo på hotell under natten och gå på floating imorgon på något spa! Typiskt. Det som skulle bli så mysigt!

D ska ut ikväll också med sina lagkompisar, så då ligger jag här hemma ensam som en mobbad bäver eller något haha. Ingen har man som kommer med en film eller lite godis till en när man är sjuk. Nej nej.. Men man kanske inte varit så snäll i år :)
Får väl se om jag kan hitta på något. Gå ut och ta mig en promenix kanske. Kan vara ganska skönt och ruska av sig alla dåliga tankar och få nya :).



I HATE TO BE SICK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback