Förändringar

Nu har jag ändrat videon "Nisse tar sina första steg i trappan". Råkade visst ladda upp fel fil. :P
Han är så söt. Nu går han mer än gärna upp för trappan, men ner tvekar han innan han nästan snubblar ett steg i taget. Han är liksom så liten att han inte har koll på alla benen än. haha. Ibland landar han pladask på rumpan.
Lite tråkigt kanske att han har valt Mr.Right framför mig... :( Han typ skiter totalt i mig, medan han gärna leker eller gosar med Mr.Right. Detta gör mig lite grinig faktiskt om jag ska vara ärlig... Jag ville ju inte ha ännu en sak som Mr.Right kan sätta framför mig utan en vän till oss båda. Aja. Det är på bättringsvägen iallafall. Någon som har några tips på hur man blir omtyckt av en hund?

Haha glömde nästan.... Som alla redan vet så ska jag INTE bli frisör! Idag bevisade jag det igen och nu är jag brun/gråhårig.... :(  Jag skulle ju bara slinga lite.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback