Desse 20

I fredags var det dasslocks (Desses) 20-årsdag!

Började dagen med att gå upp vid 11 för att möta Desse, Sandra och Sara utanför systemet kl 12 för att handla dricka inför kvällen. Jag, Desse och Sandra gick in och handlade cider. Lyckades handla med mig den äckligaste alkoläsken jag någonsin druckit! Hanna's blåbär! Usch!

Sedan efter det åkte jag upp till eurostop och handlade ett par strumpbyxor och nya partyskor (AS snygga) som pappa var så snäll och betalade åt mig hehe. Tack pappa!

Efter eurostop åkte jag ut till Roxypojken och gjorde fint innan jag begav mig hemmåt och duschade och gjorde mig iordning. Kl halv 5 skulle vi vara hos Desse.

Hemma hos henne drack vi lite och sminkade oss fint medans vi smaskade på nachoschips med guaccamole som Desse köpt. Vi begav oss ner till tåget som gick 18.04 från märsta station för att bege oss in till stan och thaistället vi skulle äta på :) Vet inte hur det stavas. Koh Pang Jang eller något sånt hette det haha! God mat hade de där iallafall.. mums. Fast little hot var very hot! Haha Sandra!! - Try many menu!

Med på middagen var jag, Anas (eller ska jag säga adam? haha), Desse (födelsedagsbarnet), Sandra N, Sara, Kajsa, Jimmy, Thomas, Sussie, Sandra L och Linda. Pontus och Gegga mötte vi upp senare vid centralen. När vi skulle gå från restaurangen så såg jag att han som serverade oss hade glömt ett kvitto Linda skrivit på för sin betalning så då passade jag på att fråga Desse om jag fick skriva hennes nummer på det och detta är Desse: - JA!! Mit nummer är 07********!!
Haha, helt seriös också. Hur packad var hon? Hmm.. en aning kanske.

Kvällen gick inte alls som planerat. Vi hade skrivit upp oss på gästlistan för Collage, men Pontus, Gegga och Anas kom inte in där pga av deras gympaskor!?!? Det var inte ens fula gympaskor. Tex pontus hade snygga, rena fred perryskor, svarta dessutom. Vad är det för fel? Aja tänkte vi och skulle dra vidare någon annanstans, så vi gick först till Laroy,men där var kassan trasig för tillfället så vi drog till K15 istället. Där var det minst sagt dött! Vi var där en stund men skulle sedan dra ner till Laroy igen för att se om de hade lagat kassan, men utanför K15 säger alla att de vill åka hem :S klockan 20 över 12!? Partypoopers!? Jag och Sara stannade iallafall kvar inne i stan och drog till Collage. ( Där vi sedan upptäckte att många killar hade gympaskor och converse!!?) Aja, shit happens! Vi ville så gärna se hur det var inne på Collage iallafall. Skit snyggt!! Men det var lite väl dyrt att komma in när gästlistan inte gällde längre. 180:- för inträde och 20:- för jackan. Men så skulle vi lämna en väska också och det kostade ytterligare 50:-!! Fy så dyrt för oss vanliga Märstabor. Men kul var det iallafall! Jag och Sara drack och dansade arslet av oss - nästan haha!

När vi gick ut på bakgården de hade för att ta en smoke så träffade vi en 37-årig kille som hette Johnny. Han sa att jag var lik hans ex när han var i vår ålder som tydligen hette Hanna! Och det kommer han ihåg? Hmm.. men han sa att han hade fru och barn så han ville inte ha någonting av mig och Sara. Tur det då.. så satt han och berättade att han hade 2 egna företag och betalat över 200 000 för hans frus operationer. Magen, rumpan, brösten och läpparna.. herregud vad hon måste se ut som en vacklande anka haha! Han bjöd oss på en varsin tequilashot och Gin&Tonic. Gin&Tonic är inte det godaste.. smakar fan enbärsbuske! (Tror inte att jag har smakat enbärsbuske, men jag kan tänka mig smaken).

* Varför var jag och Sara så sexiga och snygga ikväll?
* Varför var inte våra pojkvänner med ute?
* Vad är syftet med att gå ut och dansa?

Det var frågor vi fick denna kväll och ja, det vet ni ju redan svaren på! Man vill vara snygg såklart annars är det ju inget kul att gå ut och roa sig. Tjejer är så bara. Våra pojkvänner ville inte? Annars skulle de såklart få följa med och syftet med att gå ut och dansa är att ha kul! Vad annars!?

Vi gick iallafall från Collage lite över 3 och kom på att nattbussen skulle gå 10 över, det var ju bara att glömma! Så vi fick ta 10 över 4 nattbussen! Så jävla kul. Haha träffade 3 killar som frågade mig och Sara om vi hade bevittnat en misshandel nyligen utanför donken. Men nej, det hade vi inte. Då fortsatte den ena (Zlatan haha!) och gissa våra namn och ville ha ut Sara på en fika. Idag skulle fikan ägt rum faktiskt haha!

Det var en evighet hem på bussen, var halv 6 i Märsta.. men vi får se det positivt! Hade en superkul kväll! :D Även fast inte mina närmaste vänner var med. Men det kanske blir någon annan gång. En sak som är säker är att jag definitivt ska ut med Sara igen! ;) Right Sara?

Oj oj oj! Detta blev ett långt inlägg, men måste ju dela med mig av min roliga fredag och GRATTIS igen Desse! :)






Collage Stockholm



Kommentarer
Postat av: Sandra

Koh Phangan blondie :P

2010-03-15 @ 16:20:06
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha "Zlatan" har inte hört av sig heller :P



Helt klart att vi måste! ;D

2010-03-15 @ 18:26:17
URL: http://saramistander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till Sandra: haha! Samma lika :P



Sara: Haha skönt det! :P

2010-03-15 @ 22:27:26
Postat av: Sandra

haha ska vara så va

2010-03-16 @ 00:01:25
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback