My day, my day......

Hej hej hallå!
Klev upp ur den varma sängen redan klockan 7.00 imorse. Trött som ett nattdjur vid denna tidpunkt. Gick ut med Nisse, gjorde mig iordning... ja. Klockan 9.00 började mitt jobbpass. Först var jag hos förskolebarnen där vi lekte djurmemory. (Barnen är indelade i par och har blivit tilldelade olika djur. Ett par går ut och ska sen komma in och spela memory mot varandra.) Ena killen råfuskade. Tråkigt. Sen hade jag rast för att senare gå till 3:orna och ha engelska med dem. Superkul! På fritidstiden gick vi till Ungdomens hus med 3:orna och 4:orna. En kille i 3:an höll på att bli påkörd av en buss!! Skitläskigt! Jag sa åt alla att stanna vid övergångsstället, men han vägrade och tyckte att han skulle hinna springa (??) och bussen tvärstannade framför killen och killen stog stel mitt på vägen! Minst lika rädd som jag! Efter det höll han mig i handen och allt gick bra.
Kom hem till Mr.Right 16.30 och därefter gick allt riktigt utför. Vi åkte och tankade på STATOIL i Märsta och jag tankade, men fick snopet nog ingen bensin. I kassan sa de  "Vi kan inget göra" !!! Själv stod jag där utan pengar och utan bensin....Fy vad arg jag är!  Ska dit och prata med chefen på Måndag....

Vad har ni gjort idag?

På Söndag ska jag och Mr.Right kolla på ett hus i Odensala. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback