Natt i natt igen




Haha, ja, det är ju faktiskt natt i natt igen och jag ska jobba från 22.00-07.00 imorgon bitti medans D är och spelar laserdoome (eller hur det stavas) i stan och ska sedan ut och festa. Tråk!
Men nästa fredag är det Dasslocks födelsedag som gäller! Ut i stan på någon thailändsk restaurang och sedan ut på collage ( har aldrig vart där :/ ) Men det blir säkert super! :)

Var hemma hos Nitro igår och hälsade på hennes valp ( På tal om det så glömde hon bort mig i sitt tidigare inlägg! :P ). Han var söt, men usch.. VÄRLDENS mest elakaste valp haha! Valpar brukar inte vara sådär, de brukar vara glada och gilla de flesta för att de är valpiga och busiga. Iallafall andra valpar jag träffat. Men den här valpen var INTE snäll! ( Sorry Nitro, menar inget illa :) Han kommer säkert gilla mig någon dag haha ). Hoppas han lär sig at tycka om folk när han blir äldre bara :).

Tänk att det var imorse jag slutade jobba.. känns ganska knäppt!

Vi hörs senare, i natt eller imorgon bitti.

Ps. D var supergullig i morse! Han låg och kliade mig i håret och kramade mig så att jag skulle kunna somna, för det var svårt. Var helt uppe i varv. Dessutom gjorde det inte saken bättre att det var sjukt ljust i hela sovrummet även fast jag hade persienner och en rullgardin!



Bild från Collage


Adios, bye bye, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback