Nitros mys och bus dag!

Denna underbara dag började tidigt imorse med att gå ut med Nisse och ge honom frukost. Efter det blev det mys och bus i sängen för Nisse. En riktigt mysig stund.  Mr.Right slingade mitt hår..eller nja. Han drog ut slingorna på mig i en sån där mössa. Tog en timme!! Det blev ju finte så lyckat när jag började pilla med färgen sen så jag färgade om och är nu ganska nöjd som brunett. Åkte och köpte en lampa till Mr.Right som han fick i julklapp av mig. 10 W lampa. (Tydligen superbra för den som har koll. :S) Storhandlade på Maxi inför middagen som vi ska bjuda familjen på på lördag. och slutligen efter många promenader och lekstunder kom mamma och syster hem från Helsingborg och då blev det fika. Nu sover Nisse och det ska även matte och husse göra. För snart ska vi ju  upp och äta frukost, gå ut och gå och mysa ännu mer innan jag börjar jobbet. :D
Det är en glad Nitro som säger "Godnatt" till sina bloggläsare ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback