Warning! This bitch bites!



GAAH!
Jag mår inte bra! Blir fan kvävd i denna lilla bubbla som jag lever i. 
 
Måndag: Jobb (Valp, pojkvän, vänner, familj)
Tisdag: Skola (Valp, pojkvän, vänner, familj)
Onsdag: Jobb (Valp, pojkvän, vänner, familj)                                  || JAG VET ATT JAG INTE ÄR ENSAM OM Torsdag: Skola (Valp, pojkvän, vänner, familj)                                DETTA!! ||
Fredag: Jobb (Valp, pojkvän, vänner, familj)
Lördag: "Ledig" (Blir aldrig så..) (Valp, pojkvän, vänner, familj)
Söndag: Samba träning. (Mitt på dan så hela dagen går...) (Valp, pojkvän, vänner, familj)   

Bor med min pojkvän och valp på övervåningen hos mina föräldrar. Sliter arslet av mig för att fixa allt som bara jag kan göra. Försäkringar, bil, söker boende, räkningar, plugg, bloggen, sambadräkten osv. Samtidigt ska man orka hålla sig snygg och fräsch och gärna ha ett socialt liv. Har man INTE tid för vännerna eller annat så är man oduglig på det sättet. Fan jag pallar inte längre! Är heelt slut! Utmattad! Behöver sömn och allt utom bråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback